- 2.1–2.2 KortSvar – Etablereren og forretningsidéen
- 2.3 KortSvar – Markedsvurderingen
- 2.4 KortSvar – Markedsplanen
- 2.5 KortSvar – Selskapsform
- 2.7–2.8 KortSvar – Kapitalbehov og finansiering
- 2.9 KortSvar – Økonomiplanen
- 2.10 KortSvar – Bemanningen
- EkstraØving 2.1
- EkstraØving 2.2
- EkstraØving 2.3
- EkstraØving 2.4
- EkstraØving 2.5
- FlervalgsOppgave 1 om forretningsplanen
- FlervalgsOppgave 2 om konkurransemidler
- FlervalgsOppgave 3 om selskapsformer
- FlervalgsOppgave 4 om kapitalbehov og finansiering
- FlervalgsOppgave 5 om økonomiplanen
- FlervalgsOppgave 6 om registrering av foretaket
- NettOppgave 1
- NettOppgave 2
- NettOppgave 3
- NettOppgave 4
- NettOppgave 5
2.3 KortSvar – Markedsvurderingen
- Marknadsanalyse Med ein marknadsanalyse meiner vi ei systematisk innhenting, registrering og analyse av data om ein marknad som har betydning for ei nyetablering og ei bedrift som alt eksisterer. Dette arbeidet skal først og fremst gi deg realistiske forventningar og redusere risikoen for at etableringa endar i økonomisk fiasko.
- Situasjonsanalyse For å gjere seg kjend med marknaden, kan det vere nyttig å ta i bruk ein situasjonsanalyse for å kunne kartleggje marknaden på ein systematisk måte. Ein situasjonsanalyse gir deg innsyn i eigne sterke og svake sider og avdekkjer moglegheiter og utfordringar i omgivnadene.
- Primærdata Primærdata er oppdatert marknadsinformasjon som du kan få tilgang til gjennom eigne undersøkingar. Slik informasjon kan du skaffe deg gjennom intervju og testsal.
- Feltundersøking Innsamlinga av primærdata kallar vi for ei feltundersøking. Du innhentar med andre ord informasjon som ingen andre har innhenta før deg. Sjølv om metoden gir aktuelle og oppdaterte data, er han både tidkrevjande og kostbar. Slike studium kan du gjennomføre sjølv, men det er mest vanleg å kjøpe tenester hos profesjonelle byrå.
- Sekundærdata Sekundærdata er tilgjengeleg informasjon som du kan få tilgang til gjennom bransjestatistikk og offentleg statistikk, rapportar og utgreiingar.
- Skrivebordsundersøking Ein skrivebordsstudie byggjer på tal og opplysningar som er tilgjengelege i slike kjelder, med andre ord behandling av informasjon som allereie finst.
- Testsal Testsal går ut på å prøve ut produktet eller fleire produktvariantar gjennom ulike marknadsføringstiltak som for eksempel å endre prisen.