Ta kontakt med digital@fagbokforlaget.no for å få tilgang til denne ressursen

Eller logg inn

7.2 Markedsinformasjon

1. Hvordan skaffer virksomheter seg markedsinformasjon?
(flere svar – hold ned CTRL-tasten og klikk på alle de riktige svarene)

2. Hva er en markedsanalyse?
(flere svar – hold ned CTRL-tasten og klikk på alle de riktige svarene)

3. Hva er det virksomheten IKKE analyserer i en markedsanalyse?

4. Hvor kan virksomheten blant annet hente informasjon til markedsanalyse?
(flere svar – hold ned CTRL-tasten og klikk på alle de riktige svarene)

5. Vi har to typer av markedsundersøkelse. Hvilke er dette?
(flere svar – hold ned CTRL-tasten og klikk på alle de riktige svarene)

6. Sekundærundersøkelse betegnes også med et annet navn. Hvilket er det?

7. Hvilke metoder har vi for å gjennomføre en primærundersøkelse?
(flere svar – hold ned CTRL-tasten og klikk på alle de riktige svarene)

8. Åpne spørsmål betyr

9. Lukkede spørsmål betyr